به همت مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی؛

کارگاه آموزشی "آشنایی با بازار و بازاریابی بین المللی" ویژه استارتاپ ها برگزار شد

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۷ کد : ۳۲۳۴۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
از مجموعه رویدادهای مرحله نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، کارگاه آموزشی آشنایی با بازار و بازاریابی بین المللی ویژه استارتاپ ها به همت مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
کارگاه آموزشی "آشنایی با بازار و بازاریابی بین المللی" ویژه استارتاپ ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ کارگاه آموزشی "آشنایی با بازاریابی و بازاریابی بین المللی" ویژ استارتاپ ها از مجموعه رویدادهای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان با حضور ایده پردازان مرحله ترویجی و مرحله نوآوری مرکز منش به صورت مجازی برگزار شد.
 
این کارگاه آموزشی از مرحله نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان با تدریس مهندس امین شمس الهی کارشناس بازرگانی و امور بین الملل استانداری مرکزی برگزار و به سوالات ایده پردازان مرکز منش پاسخ داده شد.

شایان ذکر است؛ بازاریابی بین‌المللی در ساده‌ ترین سطح خود، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در ورای مرزهای کشورش تصمیم‌ گیری کند. پیچیده‌ترین سطح آن، شامل ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی شرکت در سراسر جهان می‌ باشد. مراحل و اصول بازاریابی جنبه استاندارد و عمومی دارند و در همه بازارها و کشورها قابل اجرا هستند و تنها وجه تمایز بازاریابی داخلی و بازاریابی بین‌المللی در حوزه فعالیت آنهاست.


نظر شما :