اعلام آمادگی جهاددانشگاهی استان مرکزی جهت ارزیابی توسعه شایستگی مدیران استان

۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۵ کد : ۳۲۸۷۰ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از اعلام آمادگی این نهاد جهت انجام ارزیابی شایستگی مدیران دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
اعلام آمادگی جهاددانشگاهی استان مرکزی جهت ارزیابی توسعه شایستگی مدیران استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اهمیت و ضرورت شایسته‌ سالاری در سازمان‌ ها به‌ ویژه در دستگاه‌ های اجرایی، افزود: وجود مدیران با تجربه و مسلط به دانش از عوامل مهم در ارتقاء سازمانها به شمار می آید.

وی افزود: در همین راستا کانون ارزیابی توسعه شایستگی مدیران جهاددانشگاهی با هدف ارزیابی و توسعه شایستگی استعدادهای مدیریتی و سنجش نیازمندی‌ های آموزشی، توانمندسازی و حفظ نیروی انسانی کارآمد برگزار می شود.

صالحی خاطرنشان کرد: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران جهاددانشگاهی با بهره مندی از ارزیابان مجرب واجد شرایط و مورد تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور آمادگی خود را جهت ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی در استان اعلام می نماید.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی شایستگی مدیران دستگاه های اجرایی استان از سال 98 توسط جهاددانشگاهی در استان آغاز شده و مدیران اجرایی دستگاه های اجرایی استانداری مرکزی، پزشکی قانونی، اداره کل استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی اراک و ... از این ارزیابی های بهره مند شده اند.


نظر شما :