برگزاری دوره آموزشی "نگارش قرارداد به زبان انگلیسی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۰ کد : ۳۲۹۳۵ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره آموزشی نگارش قرارداد به زبان انگلیسی به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی "نگارش قرارداد به زبان انگلیسی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دوره آموزشی نگارش قرارداد به زبان انگلیسی با تدریس علیرضا رجبی کارشناس ارشد حقوق تجاری اقتصاد بین الملل دانشگاه تهران و مدرس قراردادها و مذاکرات تجاری بین الملل برگزار می شود.

در این دوره که تخصصی ترین مهارت بین رشته ای حقوق و زبان انگلیسی می باشد، لغات و اصطلاحات دردسر ساز در زبان انگلیسی قراردادها، ابهامات رایج و نحوه برطرف کردن آنها در نگارش، مباحث کلی در نگارش قراردادهای انگلیسی، نحوه نگارش مفاهیم حقوقی مختلف در قراردادهای انگلیسی، تفاوت های پنهان در مفاهیم توافق، تعهد، اختیارو... در جملات تدریس می شود.

دوره آموزشی نگارش قرارداد به زبان انگلیسی ویژه وکلا و حقوقدانان، داوران بین المللی، مشاوران حقوقی شرکت ها، مدیران قراردادها، مترجمین قراردادها برگزار می شود و برای حضور در این دوره دارا بودن دانش متوسط  به بالا زبان انگلیسی ضروری است.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 08632241435 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :