استقرار تیم‌ های برتر نوآور در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۶ کد : ۳۳۰۴۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
با پایان مرحله ترویجی و نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، از مجموع ۱۷ تیم نوآور، تعداد ۶ تیم برتر در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی مستقر شدند.
استقرار تیم‌ های برتر نوآور در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ با اتمام مرحله ترویجی و نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، از تعداد 17 تیم نوآور، تعداد 6 تیم در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی مستقر شدند.

تیم های سیراپ، هوش مصنوعی و سلامت دیجیتال در صنعت طیور، توسعه بازار B2B تحت وب، ماسک ویژه ناشنوایان، پوشش اسلامی و ایرانی و بسته بندی محصولات از تیم های مستقر شده در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی می باشند.

همچنین تیم های ترابیس، لباس سونای لاغری با قابلیت جابجایی، سطل زباله شهری، گل بان، گیوه، بیوتی بان، نیکمت شهری، محافظ چرخ گوشت، تقویت هوش در بستر رباتیک و طراحی و ساخت پمپ پریستالتیک نیز در حال اجرای فرآیند نوآورانه جهت استقرار در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان می باشند.

گفتنی است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان مرکزی با بسترسازی جهت برانگیختن جوانان و ایده پردازان دانشگاهی و تجاری سازی ایده های نوآورانه در حال فعالیت است.


نظر شما :