ویژه سنین ۷ تا ۱۲ سال برگزار می شود؛

دوره آموزشی "مکالمه زبان انگلیسی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۶ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۰ کد : ۳۳۰۵۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره آموزشی "مکالمه زبان انگلیسی" ویژه سنین ۷ تا ۱۲ سال در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی در حال برگزاری است.
دوره آموزشی "مکالمه زبان انگلیسی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ کتابهای دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی در دو سطح lets Begin1،2 همراه با فایل صوتی و کتاب کار در مراحل اولیه با ارایه نکاتی جهت تقویت مهارت گفتاری و شنیداری، روند پرسش و پاسخ همراه با آهنگ، شعر و بازی به آموزش تلفظ صحیح و روان خوانی متون و تست مطابق با استانداردهای آموزشی جهت تقویت مهارت های چهارگانه ارایه می شود.

ویژگی های جدید این مجموعه انیمیشن های جدید و جذاب به کلاس درس طراوت و شادابی بخشیده و انگیزه دانش آموزان برای یادگیری زبان انگلیسی را دوچندان می کند. همچنین این مجموعه به همراه وظایف و فعالیت های سودمند در زمینه حروف و صداها اساس و پایه مستحکمی برای یادگیری زبان انگلیسی فراهم می نماید. بازی ها، آهنگ ها و آوازهای جدید در هر درس لحظات جذاب و مهیجی برای دانش آموزان فراهم کرده تا فراگیران به تمرین آموزش های خود بپردازند.

این دوره آموزشی ویژه کودکان سنین 7 تا 12 سال در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی در حال برگزاری است.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقاصابر مراجعه و یا با شماره 08632241435 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :