در آستانه ۱۶ مرداد سالروز تشکیل جهاددانشگاهی صورت گرفت؛

دیدار سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی با خانواده شهید علی اکبر عربی

۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۸ کد : ۳۴۴۴۴ اخبار عمومی تاپ خبر
در آستانه ۱۶ مرداد سالروز تشکیل جهاددانشگاهی؛ سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی و جمعی از جهادگران جهادددانشگاهی با خانواده شهید علی اکبر عربی از شهدای مدافع حرم دیدار کردند.
دیدار سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی با خانواده شهید علی اکبر عربی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در آستانه سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی به همراه جمعی از جهادگران با حضور در منزل پدر شهید والامقام علی اکبر عربی ضمن تجدید میثاق با خانواده آن شهید بزرگوار دیدار و گفت وگو کردند.

دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان در این دیدار که به همت روابط عمومی جهاددانشگاهی استان صورت گرفت، گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی، رسالت عظیمی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی آرمان های این عزیزان دارد.

وی تصریح کرد: مطالعه وصیت‎ نامه شهیدان می‎ت واند چراغ راهی برای همگان باشد، بنابراین باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در این مراسم قاب فرش متبرک آستان قدس رضوی(حرم امام رضا(ع)) به خانواده شهید عربی اهدا شد.

گفتنی است؛ شهید مدافع حرم «علی اکبر عربی» در سوم تیرماه ۱۳۵۵ در روستای سرکوبه شهرستان خمین چشم به جهان گشود. وی سابقه فرماندهی گردان بیت‌المقدس لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) در قم و همچنین فرماندهی پایگاه بسیج شهید زین الدین را در کارنامه کاری خود دارد. علی اکبر سرانجام در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ در سوریه حومه حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


نظر شما :