طبخ و توزیع غذای نذری توسط هیات صاحب الزمان(عج) جهاددانشگاهی استان مرکزی

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۲ کد : ۳۴۹۹۷ اخبار عمومی تاپ خبر
به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، ۱۰۰ پرس غذای گرم بسته بندی شده در بین جهادگران جهاددانشگاهی استان مرکزی توزیع شد.
طبخ و توزیع غذای نذری توسط هیات صاحب الزمان(عج) جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نذری های ماه محرم و صفر یکی از بخش های مهم عزاداری را تشکیل می دهد و وسیله ای برای حاجت روایی و اطعام عزاداران حسینی به شمار می رود.

ادای نذر از سالیان متمادی جایگاه خاصی در بین مردم دارد و این امر نه تنها مایه برکت و ثواب است بلکه اقدامی معنوی به حساب می آید.

ولی میرزائی مسئول هیات صاحب الزمان(عج) جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، گفت: در همین راستا این هیات، اقدام به طبخ غذای نذری در ماه محرم و ادای نذر همکاران جهادگر می نماید.

وی تصریح کرد: به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، 100 پرس غذای گرم بسته بندی شده در بین جهادگران جهاددانشگاهی استان توزیع شد.

میرزائی با اشاره به اینکه هیات صاحب الزمان(عج) جهاددانشگاهی استان آمادگی پخت هرگونه غذای نذری در ایام محرم وصفر را داراست، اضافه کرد: طبخ غذای نذری با هدف توسل به ائمه اطهار(ع) و اطعام عزاداران حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.


نظر شما :