در راستای طرح ملی تسهیلگری صورت گرفت؛

ارائه خدمات شهرداری منطقه ۳ به ساکنین کوی امام سجاد(ع) اراک

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۵ کد : ۳۵۳۵۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
در راستای طرح ملی تسهیلگری، اقداماتی از سوی شهرداری منطقه۳ در منطقه کوی امام سجاد(ع) اراک انجام شد.
ارائه خدمات شهرداری منطقه ۳ به ساکنین کوی امام سجاد(ع) اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک مشارکت همه جانبه جامعه محلی را در کاهش آسیب های اجتماعی از اهداف دفتر تسهیلگری عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف مهم و رویکردهای اساسی دفاتر تسهیلگری این است که مشکلات محله های حاشیه نشین برطرف شود.

وی افزود: در نشستی با حضور سرپرست شهرداری منطقه۳،آصفری کارشناس نماینده شهرستان اراک، روحانی محله و جمعی از معتمدین در مسجد محله کوی امام سجاد(ع)برگزار شد، پس از ارائه شرح اقدامات شهرداری و اطلاع رسانی به اهالی محله، به درخواست مسئولین و مردم محله، مدیر و کارشناس شهرسازی دفتر تسهیلگری اقدامات پیشنهادی قابل اجرا در سطح محله را با توجه به معضلات کالبدی و محیط زیستی محله مطرح کردند.

خدیمی یادآور شد: در راستای پیشنهادات مطرح شده در زمینه دفع پسماند(نصب و شست و شوی مخازن زباله) و لایروبی جداول، چندین مخزن زباله در طول معبر اصلی محله نصب و همچنین محل قرارگیری این مخازن پاکسازی شد.

مدیر دفتر تسهیلگری اراک خاطرنشان کرد: طرح ملی تسهیلگری پس از تاکید مقام معظم رهبری با هدف ارتقای وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مناطق حاشیه ای در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :