دوره جدید آموزشی ICDL در جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۱ کد : ۳۶۳۱۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی، دوره آموزش هفت مهارتICDL در این مرکز آموزشی آغاز شد.
دوره جدید آموزشی ICDL در جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، گفت: در دنیای مدرن امروز انجام ساده ترین امور نیازمند آشنایی با ابزارهای مدرن و کامپیوتری است و شرکت در دوره های ویژه مانند ICDL می تواند تاثیر زیادی بر کارایی افراد هم در زندگی شخصی و هم در کار بگذارد.

وی تصریح کرد: دوره آموزشی ICDL به هفت مهارت تقسیم شده است و متقاضی برای به دست آوردن مدرک ICDL باید در امتحانات این هفت مهارت قبول شود. هفت مهارت ICDL شامل آشنایی کامل فراگیران با مبانی کامپیوتر، آشنایی و توانمندی در کار با سیستم عامل ویندوز، آشنایی و توانمندی استفاده از اینترنت و پیشبرد اهداف شغلی با فراگیری آن و آشنایی با نرم افزارهای (POWER POINT، WORD، EXCEL، ACCESS) می باشد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان افزود: به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی استان مرکزی ارایه می شود.

این مقام مسوول اضافه کرد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :