در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ صورت گرفت؛

بهره مندی بیش از ۱۵۰۰ نفر از آموزش های معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۱ کد : ۳۷۲۴۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از بهره مندی بیش از ۱۵۰۰ نفر از آموزش های این معاونت در شش ماه ابتدای سال جاری خبر داد.
بهره مندی بیش از ۱۵۰۰ نفر از آموزش های معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، گفت: امروزه یادگیری مجازی به عنوان رویکردی نوین در مرحله رشد و تکامل قرار دارد و مطالعه عوامل مرتبط با اینگونه یادگیری ها و نتایج برآمده از آن ها می تواند بر ارتقای کیفیت یادگیری فراگیران بیفزاید.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا آموزش ها را تحت تاثیر خود قرار داده است لیکن استقبال مردم از آموزش های حضوری بیش از آموزش های آنلاین است.

صالحی با اشاره به اینکه محور آموزش های این معاونت کارگاهی _ مهارتی است، تصریح کرد: سعی شده تا آموزش های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1500 نفر از آموزش های معاونت آموزشی بهره مند شده اند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان در خصوص آموزش های حضوری در دوران پسا کرونا، خاطرنشان کرد: اگرچه در دوران کرونا در زمینه آموزش مجازی اقداماتی انجام شد؛ اما هیچ چیز جای آموزش حضوری را نخواهد گرفت.


نظر شما :