فراخوان همکاری در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۰ کد : ۳۷۶۹۸ اخبار عمومی تاپ خبر
سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از افراد مستعد و دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری، آموزشی، پژوهشی، خبرنگاری و رسانه، کارآفرینی و عام‌المنفعه دعوت به همکاری می کند.
فراخوان همکاری در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از افراد مستعد و دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری، آموزشی، پژوهشی، خبرنگاری و رسانه، کارآفرینی و عام‌المنفعه دعوت به همکاری می کند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی شهید بهشتی در اولویت جذب قرار داشته و برخورداری از مهارت هایی هم چون توانایی در برقراری ارتباط مؤثر، آشنایی با شبکه‌های اجتماعی، مهارت‌های نوشتاری، روحیه کار گروهی، خلاقیت، طراحی سایت و فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری دارای امتیاز ویژه در جذب خواهد بود.

گفتنی است؛ دانش‌آموختگان دو سال اخیر نیز می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

علاقه مندان می‌توانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، رشته و مقطع تحصیلی به همراه رزومه خود را در واتس اپ به شماره ۰۹۹۱۴۵۱۶۲۲۴ ارسال نمایند و یا از طریق لینک www.yun.ir/p1tlbc فرم مربوط را تکمیل کنند.


نظر شما :