به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛

کتاب "حسابداری و حسابرسی مدیریت" وارد بازار نشر شد

۰۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۱ کد : ۳۹۳۶۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
کتاب حسابداری و حسابرسی مدیریت با رویکرد اجتماعی- انتقادی و استراتژیک تالیف سعید تناسان توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.
کتاب "حسابداری و حسابرسی مدیریت" وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: کتاب حسابداری و حسابرسی با رویکرد اجتماعی _ انتقادی و استراتژیک توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان به چاپ رسید.

وی اظهارکرد: عرصه کنونی کسب و کار، تصویری جدید از سازمان ارایه می کند که با این نگرش جدید، مجموعه سازمان، مجموعه ای از فرآیند هایی است که هدف آن ها مستلزم ایجاد ارزش برای مشتری و آفرینش ارزش در خود سازمان است.

غلامی با اشاره به اینکه این کتاب مشتمل بر 6 فصل است، افزود: فصل اول به موضوع حسابداری مدیریت می پردازد که شامل مقدمه، حسابداری مدیریت در گذشته، تحول در حسابداری مدیریت، دیدگاه سنتی(مکانیکی) و دیدگاه نوین(فرامکانیکی)، حسابداری مدیریت در زمان کنونی، جایگاه طبقاتی حسابداران مدیریت در گذشته و زمان کنونی، اهداف حسابداری مدیریت، سیستم های فعالیت های به موقع تکنیک های حسابداری مدیریت و ... است.

وی تصریح کرد: در فصل دوم حسابرسی مدیریت به بررسی مواردی چون حسابرسی و مدیریت بنگاه اقتصادی، حسابرسی مدیریت یا عملکرد، اهداف حسابرسی مدیریت، دیدگاه بین المللی درباره حسابرسی مدیریت، اصول رفتار حرفه ای حسابرسی مدیریت می پردازد.

غلامی در ادامه با بیان اینکه فصل سوم به بررسی حسابداری مدیریت انتقادی شامل حسابداری مدریت انتقادی، انواع دیدگاه های تغییر حسابداری مدیریت، دیدگاه منطقی، دیدگاه تفسیری، دیدگاه انتقادی می پردازد، افزود: در فصل چهارم جهانی شدن و مدرنیته در حسابداری مدیریت،مدرنیته، اثرات مدرنیته در محیط تجاری، اقتصادی، سیاسی و بین المللی، جهانی شدن مدرنیته، ویژگی های جمعیتی و مدرنیته، توسعه مدرنیته، پویایی مدرنیته، بازاندیشی و... مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: فصل پنجم توسعه حسابداری مدیریت با رویکرد اجتماعی، تئوری ساخت یابی گیدنز، عاملیت، ساختار یا ساختار یابی، رویکرد اجتماعی گیدنز، مدیریت و حسابداری مدیریت، توسعه حسابداری مدیریت و عدم توسعه حسابداری مدیریت را تشریح می کند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: در فصل ششم به منطقه بقا و استراتژی های رقابت، استراتژی رهبری هزینه، استراتژی تمرکز، چارچوب ها وابزارهای تحلیلی، ارزیابی مطلوبیت  خریدار، ایجاد زیرساخت های لازم برای تغییر رنگ استراتژی و ... می پردازد.

این مقام مسوول در پایان بیان کرد: از این رو کتاب حسابداری و حسابرسی مدیریت با رویکرد اجتماعی-انتقادی و استراتژیک تالیف سعید تناسان به قیمت 70 هزار تومان و در 175 صفحه توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.

کلید واژه ها: مدیریت حسابرسی مدیریت توسعه حسابداری مدیریت مدیریت دیدگاه حسابداری حسابرسی مدرنیته


نظر شما :