۱۲ دی ماه؛ بازدید از موزه مفاخر اراک در راستای طرح ملی ایران مرز پرگهر

۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۸ کد : ۳۹۹۵۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
در راستای هفدهمین دوره طرح ملی اردوهای ایران مرز پرگهر، بازدید از موزه مفاخر شهر اراک به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.
۱۲ دی ماه؛ بازدید از موزه مفاخر اراک در راستای طرح ملی ایران مرز پرگهر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این رابطه، گفت: در راستای هفدهمین دوره طرح ملی اردوهای ایران مرز پرگهر بازدید از موزه مفاخر شهر اراک به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود.

وی اظهارکرد: در راستای برگزاری هفدهمین دوره طرح ملی اردوهای ایران مرز پرگهر و با توجه به شرایط کرونایی کشور و عدم برگزاری اردو بصورت حضوری این طرح بصورت تولید محتوا و با هدف معرفی میراث فرهنگی، صنایع و کارخانجات شهر اراک برگزار می شود.

غلامی هدف از اجرای این طرح را آشنایی دانشجویان و نخبگان دانشگاهی با مواریث فرهنگی، مراکز فناوری و پروژه های ملی در سطح کشور جهت شناخت جاذبه های گردشگری  و توانمندی های ایران اسلامی بیان کرد.

وی رویکردهای اصلی طرح را شامل تولید محتوا برای معرفی اماکن و مجموعه ها، صنعتی و فناورانه، تولید محتوا برای معرفی مقاصد میراث فرهنگی و گردشگری و تولید محتوا برای معرفی جاذبه های طبیعی عنوان کرد.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: در راستای طرح ملی ایران مرز پرگهر، بازدید و معرفی موزه مفاخر شهر اراک، یکشنبه 12 دی ماه برگزار می شود.


نظر شما :