کسب رتبه سوم شعب استان ها توسط ایکنای استان مرکزی

۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۷ کد : ۴۰۶۷۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
خبرگزاری قرآنی ایکنا استان مرکزی در آخرین ارزیابی اعلام شده ماهانه شعب استان ها موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.
کسب رتبه سوم شعب استان ها توسط ایکنای استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، اظهارکرد: خبرگزاری ایکنای استان در آخرین ارزیابی اعلام شده ماهانه شعب استان ها، موفق به کسب رتبه سوم شد.

وی افزود: فعالیت‌ های فرهنگی یکی از اولویت‌های جهاددانشگاهی استان است و این حوزه به وجود داشتن خبرگزاری های ایکنا و ایسنا، افکارسنجی، سازمان فعالیت های قرآنی دانشجویان و انتشارات سعی در رفع مشکلات این حوزه در سطح استان را دارد.

غلامی در ادامه ضرورت تعامل هرچه بیشتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با سایر مراکز فرهنگی استان را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه کارهای گروهی به نتیجه بهتر منتج می شود، اظهارکرد: تعامل هرچه بیشتر باعث می‌شود تا مشکلات فرهنگی اجتماعی در اسرع وقت برطرف شده و زمینه ارتقای فرهنگ اسلامی تقویت شود.

وی اضافه کرد: ایکنا نقش مهمی در قرآن باوری عمومی دارد و باید از این ظرفیت موجود استفاده کرد. این رسانه قادر است تا با همکاری دستگاه‌ های متولی موجی قرآنی ایجاد کرده تا همه از نتایج آن متنعم باشند.

این مقام مسوول تصریح کرد: با توجه به اهمیت فعالیت‌های قرآنی و حجم گسترده فعالیتی و رقابتی که در عرصه رسانه‌ها وجود دارد، نیاز است این خبرگزاری به مؤلفه‌ها جدی‌ تر توجه کند. مسئله امروز، الگوسازی قرآنی است که این رسانه باید اولویت قرار دهد و استان مرکزی به لحاظ داشتن مفاخر دستش پر است.

کلید واژه ها: استان مرکزی فرهنگی قرآنی فعالیت جهاددانشگاهی مرکزی


نظر شما :