اعلام ویژه برنامه های جهاددانشگاهی استان مرکزی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)

۰۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۱ کد : ۴۰۷۸۶ اخبار عمومی تاپ خبر
به همت روابط عمومی و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی، برنامه های متنوعی به مناسبت ایام سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن و مقام مادر برگزار می شود.
اعلام ویژه برنامه های جهاددانشگاهی استان مرکزی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان با تبریک سالروز ولادت ام ابیها(س)، اظهارکرد: حضرت فاطمه(س) الگوی تمام زنان عالم و اسوه حیا و عفت است و دختران و زنان جامعه اسلامی باید ایشان را سرمشق و اسوه خود قرار دهند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در تمامی ابعاد خانوادگی و زندگی اجتماعی، الگوی کامل یک زن مسلمان و برترین زنان عالم است.

غفاری زاده با اشاره به اینکه به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، ویژه برنامه های متنوعی در جهاددانشگاهی استان برگزار می شود، افزود: برنامه های مذکور با توجه به محدودیت های کرونایی، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و کارگاه آموزشی زندگی سالم بر اساس آموزه های حضرت زهرا(س) با حضور حجت الاسلام علی رحیمی از اساتید حوزه و دانشگاه ویژه بانوان شاغل این نهاد خبر داد.

غفاری زاده ادامه داد: همچنین به مناسبت این ایام فرخنده، مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان جهاددانشگاهی استان به همت روابط عمومی و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

این مقام مسوول در پایان اضافه کرد: تجلیل از بانوان جهادگر، برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه(س)، برگزاری مسابقه ورزشی، آذین بندی و فضاسازی و طبخ غذای نذری از دیگر اقدامات این نهاد به مناسبت بزرگداشت روز زن می باشد.


نظر شما :