حضو ۶۲۸ شرکت کننده استان مرکزی در آزمون داوری، میانجی گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه

۰۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۳ کد : ۴۰۷۸۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از حضور ۶۲۸ شرکت کننده استان در آزمون داوری، میانجی گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه خبر داد.
حضو ۶۲۸ شرکت کننده استان مرکزی در آزمون داوری، میانجی گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، اظهارکرد: آزمون داوری، میانجی گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه به همت مرکز توسعه حل اختلاف با همکاری مرکز آزمون جهاددانشگاهی جمعه اول بهمن ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یک حوزه داوری و یک حوزه میانجی‌گری در شورای حل اختلاف قوه قضاییه پیش‌بینی شده است که هر کدام جذب آزمونی و غیرآزمونی دارند، افزود: در مجموع 628 نفر از استان مرکزی در این آزمون شرکت کردند.

صالحی اضافه کرد: حوزه داوری شامل داوری عمومی و داوری تخصصی خانواده است و کسانی که رشته‌ های حقوق، فقه و حقوق، الهیات و حقوق و معادل حوزوی آن را در مقطع لیسانس و بالاتر دانشگاهی و سطح دوی حوزوی خوانده‌ اند، در حوزه عمومی در این آزمون شرکت کردند.

به گفته وی؛ در داوری تخصصی هم رشته‌ های حقوقی ذکر شده و نیز گرایش‌ های روانشناسی، مطالعات خانواده، علوم اجتماعی و علوم تربیتی در آزمون یادشده شرکت کردند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: نتایج نهایی آزمون داوری، میانجی گری و شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.


نظر شما :