بصورت مجازی و حضوری؛

دوره آموزشی«MBA سلامت» ویژه پزشکان و فعالان حوزه سلامت برگزار می شود

۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۷ کد : ۴۰۹۰۶ اخبار عمومی تاپ خبر
دوره آموزشی (MBA سلامت) به همت جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.
دوره آموزشی«MBA سلامت» ویژه پزشکان و فعالان حوزه سلامت برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دوره های آموزشی مدیریت سلامت با نام Healthcare MBA ویژه پزشکان، دانشجویان پزشکی و فعالان حوزه سلامت بصورت مجازی و اعطای مدرک معتبر و قابل ترجمه برگزار می‌شود و اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف و شهید بهشتی از مدرسان آن هستند.

این دوره با هدف توان افزایی دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی جهت حضور مؤثر و موفق در زمینه کسب و کارهای عرصه سلامت، تقویت مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، تجاری سازی فناوری‌های نوین حوزه سلامت، شناسایی و ایجاد فرصت‌ها و نحوه بهره برداری از آن‌ها در حوزه پزشکی و سلامت و تقویت تفکر کارآفرینانه و تکنیک‌های حل مساله برگزار می شود.

همچنین، درک مفاهیم نوین خلاقیت، مبانی کارآفرینی سلامت، مدیریت منابع انسانی و مدیریت رفتار، کشف، خلق و تجاری سازی ایده‌ها و فرصت‌های کسب و کار در حوزه بهداشت و سلامت و ... برخی از سرفصل‌های این دوره را به خود اختصاص داده‌اند.

تمامی دانشجویان و دانش آموختگان حوزه سلامت و علاقمندان به این حوزه می‌توانند برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنند، طول دوره حدود 350 ساعت خواهد بود و دوره بصورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی، پزشکان و مدیران مراکز درمانی و ثبت نام‌های گروهی از تخفیف ویژه برای شرکت در این دوره‌ برخوردار خواهند شد.

علاقمندان جهت شرکت در این دوره و دریافت مشاوره رایگان می توانند با شماره 02122439874 و09035148915  و 0910579595 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :