در ایام بصیرت و میثاق امت با ولایت ؛

برگزاری کرسی آزاد اندیشی ۹ دی در مرکز جهاد دانشگاهی نیم ور

۰۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۲ کد : ۴۲۸۸ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت امور فرهنگی دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیم ور، کرسی آزاداندیشی با هدف تبیین حماسه ۹ دی با حضور دانشجویان و ریاست مرکز برگزار شد.
برگزاری کرسی آزاد اندیشی ۹ دی در مرکز جهاد دانشگاهی نیم ور

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، پنج شنبه 6 دی ماه 97 ، به همت امور فرهنگی دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیم ور، کرسی آزاداندیشی با هدف تبیین حماسه 9 دی با حضور دانشجویان و ریاست مرکز برگزار شد.

قاسم فراهانی معاونت سیاسی سپاه ناحیه اراک ضمن قدردانی بابت برگزاری این گونه نشست ها در فضاهای دانشگاهی ، به تبیین اهداف شکل‌گیری حماسه 9 دی پرداخت و آن را حماسه بی نظیر مردم و تجلی ولایتمداری و پاسداری از انقلاب اسلامی و خون شهداء دانست.

وی افزود: در هر جامعه ای رمز موفقیت و پیروزی اتحاد و همدلی هست و این در جامعه اسلامی ما نیز از جایگاه ویژه و  ممتازی برخوردار است که نهم دی ماه نشانه ی وحدت و انسجام ملی در برابر فتنه های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

در این نشست رئیس محمدی سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیان کرد : حماسه نهم دی ماه نه به یک قشر خاص و نه به یک طیف خاص ، بلکه متعلق به کل ملت است و باید قدر این اتحاد و همدلی را بدانیم و وجود نعمتهای بزرگی چون  امنیت  و  ولایت را در هر لحظه شکر گزار باشیم.

قابل ذکر است ، در این نشست دانشجویان به صورت شفاهی و کتبی سئوالات و دیدگاههای خود را در این زمینه مطرح ‌کردند و  فراهانی به حاضرین پاسخ داد.


نظر شما :