بازدید رئیس دارالقرآن الکریم استان مرکزی از طرح دانشجو معلم قرآن

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۴ کد : ۵۱۶۹ معاونت فرهنگی
حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، رئیس دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به همراه رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی، عصر روز گذشته، ۱۴ بهمن‌ماه با حضور در محل تشکیل کلاس‌های طرح «دانشجومعلم قرآن» از روند برگزاری این طرح بازدید کردند.
بازدید رئیس دارالقرآن الکریم استان مرکزی از طرح دانشجو معلم قرآن

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، رئیس دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به همراه رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی، عصر روز گذشته، ۱۴ بهمن‌ماه با حضور در محل تشکیل کلاس‌های طرح «دانشجومعلم قرآن» از روند برگزاری این طرح بازدید کردند.

حجت‌الاسلام شفیعی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه جهاددانشگاهی استان مرکزی بویژه سازمان دانشجویان که متولی برگزاری این طرح می‌باشد ، از نزدیک در جریان روند برگزاری کلاس‌ها قرار گرفت و گفت: دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری چنین طرح‌هایی بویژه در میان دانشجویان استان استقبال می‌کند و همواره حمایت خود را از این قبیل طرح‌ها اعلام کرده است.
وی افزود: ما آماده همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی استان مرکزی در جهت پیشبرد اهداف قرآنی هستیم و امید است با هم‌افزایی و همکاری متقابل شاهد رشد روزافزون معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) در میان آحاد جامعه به خصوص دانشجویان باشیم.


نظر شما :