دفتر جهاددانشگاهی استان مرکزی در پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شد

۰۴ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۱ کد : ۵۸۶۱۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به افتتاح دفتر جهاددانشگاهی استان در پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: این اقدام به منظور تعاملات بیشتر و بهره مندی از ظرفیت‌های دو طرف انجام شد.
دفتر جهاددانشگاهی استان مرکزی در پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه افتتاح دفتر جهاددانشگاهی در پارک علم و فناوری استان، اظهارکرد: تفاهم‌نامه‌ای در هفته‌های گذشته به امضای دو طرف رسید و این دفتر در پی انعقاد تفاهم‌نامه مذکور در پارک علم و فناوری افتتاح شد. امیدواریم راه اندازی این دفتر منجر به تعاملات و هم‌افزایی‌های بیشتر بین پارک و جهاددانشگاهی شود و بتوانیم کارهای خوبی در حوزه علم و دانش استان انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند خدمات مختلفی به پارک و شرکت‌های دانش بنیان ارائه دهد، گفت: در جهاددانشگاهی استان مرکزی در حوزه‌های مختلفی از جمله آموزش‌های تخصصی، امور فرهنگی و امور رسانه ای ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم و تمام ظرفیت‌های ما در اختیار پارک علم و فناوری و شرکت‌های مستقر در پارک قرار می گیرد.

مرادی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های دانش بنیان و تجاری سازی، تصریح کرد: این دفتر، دریچه ای برای همکاری‌های بیشتر ما با پارک است. در گام بعدی همکاری نیز، افتتاح مرکز رشد مشترک نیم‌ور محلات را داریم تا در آن منطقه نیز بتوانیم تاثیرگذار باشیم.

محمدعلی داستان، رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی نیز، اظهارکرد: امیدواریم بتوانیم بستر همکاری را کامل کنیم و خدماتی که نیاز داریم را بتوانیم از مجموعه جهاددانشگاهی دریافت کنیم. ما نیز نهایت همکاری را انجام خواهیم داد تا این تفاهم نامه نتایج خوبی در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تعریف دانش بنیان تغییر خواهد کرد و تعریفی بهتر و به‌روزتر خواهد داشت، گفت: شرکت‌های دانش بنیان استان مرکزی به مواردی همچون فضاهایی مانند سوله برای فعالیت نیاز دارند که امیدواریم بتوانیم با همکاری جهاددانشگاهی و سایر دستگاه‌ها این مشکلات را رفع کنیم.

زهره نعمتی، مدیر سازمان تجاری سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز اظهارکرد: امیدواریم افتتاح این دفتر، دستاوردهای خوبی برای حوزه فناوری استان داشته باشد و بستر فعالی را در مجموعه داشته باشیم تا مخاطبین هر دو دستگاه بتوانند استفاده خوبی از آن داشته باشند.

وی در پایان به نقل از ایسنا، تصریح کرد: اولین اقدام ما در دفتر، برگزاری دوره‌ای تحت عنوان «دوره تربیت متخصص هوش تجاری» است که شرکت‌های دانش بنیانی که در زمینه هوشمندسازی مالی فعالیت دارند ‌می‌توانند در این دوره شرکت کنند و در آینده نیز دوره‌ها و برنامه‌های دیگری برای شرکت‌های مستقر در پارک برگزار خواهیم کرد.

کلید واژه ها: پارک علم فناوری استان مرکزی دانش بنیان


نظر شما :