جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/(۱۰)رئیس علوم پزشکی اراک:

جهاددانشگاهی نقش تعیین‌کننده‌ای در اجرای قانون جوانی جمعیت ایفا کند

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۳ کد : ۶۰۴۱۶ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر امانی اظهارکرد: اجرای قانون جوانی جمعیت مورد تاکید مقام معظم رهبری است و جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت های درمانی خود در حوزه ناباروری، می تواند نقش تعیین کننده ای را در این عرصه ایفا کند.
جهاددانشگاهی نقش تعیین‌کننده‌ای در اجرای قانون جوانی جمعیت ایفا کند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علیرضا امانی رئیس علوم پزشکی اراک در آستانه 16 مرداد سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با مطلوب ارزیابی کردن مجموعه فعالیت های جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف، اظهارکرد: دانشگاه علوم پزشکی فعالیت های بسیار گسترده ای دارد که شاید حدود ۴۰ درصد آن به صورت مستقیم توسط وزارت بهداشت انجام می گیرد و برای ۶۰ درصد باقی فعالیت خود به حضور مجموعه های دیگر نیاز دارد.

جهاددانشگاهی یاریگر دانشگاه علوم پزشکی باشد

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی از جمله نهادهایی است که می تواند در عرصه های مختلف یاریگر دانشگاه علوم پزشکی باشد و خوشبختانه تا امروز فعالیت بسیار اثربخش و موفقی در حوزه درمان ناباروری داشته است و با توجه به قانون جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، این نهاد انقلابی می تواند نقش تعیین کننده ای را در این عرصه ایفا کند.

دکتر امانی با اشاره به بازدید اخیر خود از مجموعه جهاددانشگاهی استان مرکزی، بیان کرد: با تغییرات مدیریتی که در جهاددانشگاهی استان انجام شده است، پویایی و روحیه جهادی خاصی را می توان احساس کرد که نویدبخش انجام فعالیت بیشتر و موثرتر است.

استقبال از همکاری با جهاددانشگاهی

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی اراک از هر گونه همکاری و فعالیت مشترک با جهاددانشگاهی استان مرکزی که در نهایت سود آن به مردم برسد، استقبال می کند، گفت: مجموعه ای از فعالیت های مشترک در زمینه درمان سرطان در قالب پیشگیری مدنظر است که امیدواریم که این همکاری بین دانشگاه، بیمارستان آیت الله خوانساری و جهاد دانشگاهی هر چه سریعتر آغاز شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان به نقل از ایسنا با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه رسانه، بیان کرد: فعالیت خبرگزاری ایسنا، همواره عالی بوده است و قدردان فعالیت این رسانه که همواره پای کار بوده و قضاوت هایی عادلانه و نقدهایی سازنده داشته، هستیم.


نظر شما :