ارائه خدمات ویژه "مجتمع درمانی رسا" برای همکاران جهاددانشگاهی سراسر کشور

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۴ کد : ۶۰۵۳۲ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مجتمع درمانی سلامت روان رسا تمامی خدمات خود را برای همکاران رسمی و قراردادی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می دهد، این تخفیف به مدت ۱۰ روز از دوشنبه ۱۶ مرداد تا پنج شنبه ۲۶ مرداد ادامه دارد.
ارائه خدمات ویژه "مجتمع درمانی رسا" برای همکاران جهاددانشگاهی سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از  روابط عمومی علوم پزشکی تهران،  دکتر زهرا رسایی مدیر مجتمع درمانی رسا با اشاره به دپارتمان های هفت گانه فعال در این مرکز و خدمات این دپارتمان ها شامل مشاوره - تحصیلی، شغلی، ازدواج، طلاق - روان درمانی، روانسنجی، روانپزشکی، گفتار درمانی، تهیه نقشه مغزی QEEG، نوروفیدبک از همکاران جهادی درخواست کرد از فرصت ایجاد شده برای خود و عزیزانشان استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعرفه های رسا دولتی است و درمانگران دانشگاهی زیر نظر اساتید مربوطه در دانشگاه ها فعالیت دارند، لذا همکاران جهاد دانشگاهی می توانند با خیال راحت و اطمینان از کیفیت خدمات استفاده کنند، همچنین رعایت اصل امانت داری وظیفه اول یک درمانگر حوزه سلامت است لذا همکاران عزیز نسبت به این موضوع هم دغدغه ای نداشته باشند.

رسایی تاکید کرد: اگر بخواهیم همکاران را بطور ویژه به بهره مندی از خدمت ویژه در مجتمع درمانی رسا دعوت کنیم، آن خدمت مشاوره تحصیلی ویژه دانش آموزان سال نهم است، از آنجا که انتخاب رشته تحصیلی اولین و مهم ترین و سرنوشت سازترین تصمیم زندگی یک انسان در مسیر بلوغ است توصیه می کنم یاریگر کلاس نهمی ها برای شناخت دقیق خود، توانایی ها، علایق، استعدادها و از طرف دیگر شناخت نیازمندیهای روز بازار کار جامعه فعلی ایران باشیم.

بنابر اظهارات مدیر رسا، همکاران محترم که کودک بالای 5 سال در منزل دارند و شاهد جنب و جوش غیر طبیعی و نداشتن تمرکز و حتی افت تحصیلی هستند، می توانند برای تشخیص اختلال احتمالی بیش فعالی به رسا مراجعه کنند.

وی گفت: اختلال بیش فعالی در صورت درمان نشدن در دوران کودکی به نوجوانی منتقل خواهد شد و علایم آن در نوجوانی به شکل رفتارهای ضد اجتماعی ، گرایش به سوء مصرف مواد ، بروز رفتارهای هیجانی خطرناک و در جوانی به شکل تمرکز نداشتن شغلی و وفادار نبودن در زندگی خانوادگی متجلی خواهد شد، به همین دلیل از کنار این مهم به سادگی نباید گذشت.

گفتنی است؛ مجتمع درمانی رسا با 43 درمانگر متخصص در حوزه های گوناگون زیر نظر بهترین اساتید مربوطه در دانشگاه آماده ارائه خدمت به همکاران جهادگر است.

کلید واژه ها: مجتمع درمانی رسا


نظر شما :