به همت کانون قرآن سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی :

ثبت نام کلاس تجوید سطح دو

۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۲ کد : ۶۰۵۸ معاونت فرهنگی
ثبت‌نام دور جدید تجوید سطح دو ویژه خواهران  برای نیم سال دوم سال تحصیلی۹۷ از سوی کانون قرآن سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی تا دوشنبه ۲۷ اسفند ۹۷ انجام می‌شود.
ثبت نام کلاس تجوید سطح دو

ثبت‌نام دور جدید تجوید سطح دو ویژه خواهران  برای نیم سال دوم سال تحصیلی97 از سوی کانون قرآن سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی تا دوشنبه 27 اسفند 97 انجام می‌شود.

افرادی که علاقمند به شرکت در دوره تجوید قرآن کریم هستند پس از سپری کردن دوره روخوانی و روانخوانی (درصورت نیاز) مجاز به شرکت در این دوره خواهند بود. هدف از برگزاری دوره تجوید ایجاد بستر انس با قرآن کریم و فراهم نمودن مقدمات لازم جهت کسب آموزشهای تخصصی در سطوح بالاتر می باشد. در نهایت افرادی که در این دوره شرکت می کنند ، قادر خواهند بود علاوه بر آشنایی کامل با قواعد تجوید بصورت نظری، مهارت لازم را در بکار بردن قواعد تجوید بصورت عملی را نیز کسب خواهند کرد.

دورهای تجوید در 2 سطح برگزار می شود .

الف : تجوید سطح یک

افرادی که در کلاس تجوید سطح یک شرکت می کنند از کتاب آموزش تجوید قرآن کریم تالیف حجت الاسلام والمسلمین علی قاسمی،  قواعدی همچون غنه، قلقله، تفخیم و ترقیق، انواع مدها، مخارج حروف، استفال و استعلا، اظهار و اخفاء، علامت های وقف و ..... فرا خواهند گرفت . طول دوره نیز 34 جلسه ( 4 ماه ) است که بصورت 2 جلسه در هفته برگزار می شود.

ب : تجوید سطح دو

افرادی که متقاضی شرکت در دوره تجوید سطح دو می باشند، از کتاب حلیه القرآن جلد 2 تالیف آقای سیدمحسن موسوی بلده چاپ انتشارات احیاء کتاب بهرمند می شوند. طول دوره نیز 48 جلسه ( 2 ترم ) است که بصورت 2 جلسه در هفته برگزار خواهد شد.
 
در انتهای دوره تجوید نیز از قرآن آموزان در دو بخش کتبی و شفاهی آزمون بعمل می آید و افرادی که موفق به کسب 75درصد نمره آزمون شوند به ایشان گواهینامه دوره تجوید اعطاء خواهد شد .

دانشجویان علاقه مند می توانند با مراجعه به سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی و یا تماس با شماره تلفن 32792033 و یا مراجعه به کانال سازمان به آدرس @SD_araku دوره سطح دوم تجوید را ثبت نام نمایند.

کلاس ها در روزهای چهارشنبه از ساعت 8 الی 10 در دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.


نظر شما :