جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/(۲۲) مدیر مرکز جهاددانشگاهی ساوه خبرداد:

رشد ۵۰ درصدی پذیرش فراگیران جهاددانشگاهی ساوه در سال جاری/ این مرکز ظرفیت راه‌اندازی شعبه دوم آموزش‌های تخصصی را داراست

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۱ کد : ۶۱۰۰۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
کاظمی وجه تمایز آموزش‌های جهاددانشگاهی را مهارت محوری دانست و افزود: جهاددانشگاهی ساوه ظرفیت راه اندازی شعبه دوم در حوزه برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت را دارد و هم اکنون میزان پذیرش فراگیران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد دارد.
رشد ۵۰ درصدی پذیرش فراگیران جهاددانشگاهی ساوه در سال جاری/ این مرکز ظرفیت راه‌اندازی شعبه دوم آموزش‌های تخصصی را داراست

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، مهدی کاظمی مدیر جهاددانشگاهی ساوه در دیدار فرماندار ساوه با جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی ساوه که به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس این نهاد انجام شد، با بیان اینکه فعالیت‌های این نهاد در ساوه متمرکز بر برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی است، اظهارکرد: در حال حاضر ۴۰ دوره آموزشی در حوزه های گوناگون برای علاقمندان برگزار شده و روزانه قریب به ۳۰۰ نفر با شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

حجم بالای مراجعین به جهاددانشگاهی برای شرکت در دوره‌های آموزش های تخصصی

وی افزود: حجم بالای مراجعین به جهاددانشگاهی برای شرکت در دوره‌های آموزش های تخصصی نظیر فوریت‌های پزشکی، دستیاری دندانپزشکی، کامپیوتر، تکنسین داروخانه، عکاسی دیجیتال، افترافکت، زبان انگلیسی، HSE ، ICDL ویژه بزرگسالان، ساخت زیورآلات و تابلو با رزین و ... موجب کاهش بار طرح اوقات فراغت در سایر مراکز شده و فراگیران، در صورت نیاز به اشتغال پس از اخذ مدرک، جذب بازار کار می‌شوند.

مهارت محوری؛ وجه تمایز آموزش‌های جهاددانشگاهی

کاظمی در ادامه، وجه تمایز آموزش‌های جهاددانشگاهی را مهارت محوری دانست و افزود: جهاددانشگاهی ساوه ظرفیت راه اندازی شعبه دوم در حوزه برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت را دارد و هم اکنون میزان پذیرش فراگیران نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد دارد.

این مقام مسوول در پایان به نقل از ایسنا به فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی ساوه اشاره کرد و گفت: در حوزه پژوهشی با راه اندازی مرکز خدمات تخصصی انار، خدمات تخصصی مربوط به این محصول به بهره‌برداران و باغداران ارائه می‌شود.


نظر شما :