رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی خبر داد:

تشکیل قرارگاه فرهنگی با محوریت سازمان دانشجویان و سند تحول/برنامه‌ها در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب باشد

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۷ کد : ۶۲۳۳۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مرادی با اشاره به اینکه بهترین راه ارتباط گیری جهاددانشگاهی با سایر دانشگاه ها در بستر سازمان دانشجویان میسر می باشد، از تشکیل قرارگاه فرهنگی با محوریت سازمان دانشجویان و سند تحول خبر داد.
تشکیل قرارگاه فرهنگی با محوریت سازمان دانشجویان و سند تحول/برنامه‌ها در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب باشد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در نشست با اعضای شورای سازمان دانشجویان این نهاد ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های این سازمان، گفت: برنامه های آتی سازمان دانشجویان باید در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب و سند تحول باشد.

وی اظهارکرد: بهترین راه ارتباط گیری جهاددانشگاهی با سایر دانشگاه ها در بستر سازمان دانشجویان میسر می باشد که می توان برنامه های ملی، هماهنگ و منطقه ای را به گونه ای برگزار کرد که حداکثر دانشجویان بتوانند از برنامه ها بهره مند گردند.

رئیس جهاددانشگاهی استان همچنین از تشکیل قرارگاه فرهنگی با محوریت سازمان دانشجویان و سند تحول خبر داد.

مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز ادامه این نشست، تصریح کرد: سازمان دانشجویان می تواند بازوی اجرایی برنامه های فرهنگی در دانشگاه های استان باشد.

وی به شبکه سازی دانشجویی اشاره کرد و افزود: اولویت اول سازمان دانشجویان ایجاد شبکه دانشجویی گسترده در دانشگاه های استان است.

علیرضا دارابی مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های رئیس و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، گفت: در نظر داریم با تشکیل قرارگاه فرهنگی یه تیم تشکیلاتی قوی و منسجم در سطح دانشگاه های استان تشکیل داده و بتوانیم از پتانسیل دانشجویان نخبه در اجرای برنامه های فرهنگی و اجرایی شدن سند تحول بهره مند شویم.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان رئیس جهاددانشگاهی


نظر شما :