گسترش تعامل جهاددانشگاهی استان مرکزی با حوزه علمیه خواهران استان

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۸ کد : ۶۳۲۰۲ اخبار عمومی تاپ خبر
نشست هم اندیشی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و مدیر حوزه علمیه خواهران استان با هدف بهره مندی از ظرفیت های دوجانبه برگزار شد.
گسترش تعامل جهاددانشگاهی استان مرکزی با حوزه علمیه خواهران استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست با مدیر حوزه علمیه خواهران استان اظهارکرد: جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی است و در قالب معاونت های آموزشی، فرهنگی و تحقیقاتی پژوهشی و درمانی فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی در تلاش است تا با بهره مندی از توانمندی و ظرفیت های موجود خود و تعامل با دستگاه های استانی بتواند کمک شایانی جهت پیشرفت در استان و کشور داشته باشد.

مرادی همچنین بر ضرورت بهره مندی از توانمندی و ظرفیت های جهاددانشگاهی به ویژه در حوزه های فرهنگی و درمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام مجتبی گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان نیز در این نشست توضحاتی در خصوص توانمندی های حوزه علمیه و استفاده بهینه طرفین از ظرفیت های دو جانبه ارائه کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی مهارت طلاب در استان، اظهارامیداوری کرد با توجه به ظرفیت های گسترده در جهاددانشگاهی، این نهاد در برگزاری کارگاه های تخصصی حوزه علمیه ورود پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان در پایان با اشاره به حضور طلاب و روحانیان حوزه های علمیه در یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی، خاطرنشان کرد: از ظرفیت های دانشجویی در برنامه های حوزه بیش از پیش باید استفاده کرد.


نظر شما :