هم‌زمان با سراسر کشور؛

آزمون استخدامی اداره استاندارد و آموزش و پرورش در استان مرکزی برگزار می‌شود

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۵ کد : ۶۳۲۱۸ معاونت آموزشی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری آزمون استخدامی اداره کل استاندارد و آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
آزمون استخدامی اداره استاندارد و آموزش و پرورش در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: آزمون استخدامی اداره استاندارد و آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.

وی افزود: در این آزمون 129 داوطلب در رشته های مختلف شغلی در آزمون استخدامی اداره کل استاندارد و آموزش و پرورش به رقابت می پردازند که از این تعداد، 57 نفر خانم و 72 نفر آقا می باشند.

مرادی اضافه کرد: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین و آزمون سراسری اداره کل استاندارد ویژه انتخاب کارشناس رسمی استاندارد(اشخاص حقیقی) می باشد.

به گفته وی؛ این آزمون‌ ها همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار و قبول شدگان پس از طی مراحل، به استخدام این دو اداره کل درخواهند آمد.

گفتنی است؛ این آزمون روز جمعه، 21 مهر ماه در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک واقع در انتهای خیابان امام خمینی(ره)، کمربندی شمالی، جنب دبیرستان علامه حلی برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و اداره استاندارد نیز از روز دوشنبه، 17 مهرماه بر روی سایت مرکز آزمون به نشانی https://hrtc.ir قرار گرفته است.


نظر شما :