آغازبه کار مرحله استانی هشتمین دوره مسابقه مناظره دانشجویان در استان مرکزی

۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۶ کد : ۶۳۳۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مرحله استانی هشتمین دوره مسابقه مناظره دانشجویان در استان مرکزی از ۸ تا ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه اراک برگزار می گردد.
آغازبه کار مرحله استانی هشتمین دوره مسابقه مناظره دانشجویان در استان مرکزی

 

مجتبی غلامی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان گفت: این مسابقات فرصت خوبی برای آزاداندیشی در سطح دانشجویان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به ثبت نام تیم‌های مناظرات افزود: 24 تیم در این دوره با عضویت 96 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان از دانشگاه های اراک، علوم پزشکی،پیام نور استان،فرهنگیان و فنی حرفه ای امیرکبیر و همچنین دانشگاه صنعتی اراک تشکیل شده است که از 8 تا 11 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه اراک به رقابت می‌پردازند.

غلامی با تأکید بر افزایش روحیه گفتمان سازی در میان قشر دانشجو که در آینده مدیران کشور خواهند بود افزود: جهاد دانشگاهی با برگزاری هشت دوره مسابقات مناظرات در این زمینه طلایه‌دار است و امیدواریم با همکاری بیشتر دانشگاه‌ها در برگزاری این مسابقات در راستای تحقق هر چه بیشتر منویات مقام معظم رهبری در حوزه آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها قدم برداریم.


نظر شما :