از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و استانداری مرکزی انجام شد؛

طرح ارزیابی وضعیت عفاف و حجاب در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۴ کد : ۶۴۵۴۰ اخبار عمومی تاپ خبر
طرح ارزیابی وضعیت عفاف و حجاب در جهاددانشگاهی استان مرکزی از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و استانداری مرکزی مورد ارزیابی قرار گرفت.
طرح ارزیابی وضعیت عفاف و حجاب در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ طرح ارزیابی وضعیت عفاف و حجاب در جهاددانشگاهی استان از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و استانداری مرکزی مورد ارزیابی قرار گرفت.

طرح ارزیابی وضعیت عفاف و حجاب دستگاه‌ها با همکاری مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر و استانداری مرکزی از ابتدای مهرماه آغاز و در این طرح وضعیت حجاب در  ۵۰۰ دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفت. این طرح به وسیله ۳۶ تیم ۳ نفره اجرا و طی آن ارزیابی حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت.

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت‌خانه‌های کشور، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، صمت، بهداشت، آموزش و پرورش، اقتصاد، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری‌ها، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سازمان بهزیستی، سازمان برنامه و بودجه، سازمان اوقاف و امور خیریه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌ها وظیفه دارند برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقداماتی را انجام دهند که رسالت آنها در این زمینه در قانون مشخص شده است.


نظر شما :