به همت جهاددانشگاهی استان مرکزی؛

کارگاه آموزشی "آشنایی با ابزارهای تولید محتوا توسط هوش مصنوعی" برگزار می‌شود

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۴ کد : ۶۵۴۳۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی، کارگاه آموزشی "آشنایی با ابزارهای تولید محتوا توسط هوش مصنوعی" برگزار می شود.
کارگاه آموزشی "آشنایی با ابزارهای تولید محتوا توسط هوش مصنوعی" برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان، کارگاه آموزشی آشنایی با ابزارهای تولید محتوا توسط هوش مصنوعی،فردا، 9 آذرماه از ساعت 15 الی 19 در این مرکز برگزار می شود.

تولید محتوا با هوش مصنوعی به جنبه خلاقانه همه ما کمک می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد که محتوایی عالی تولید کنیم. تولید محتوا یک فرآیند پیچیده است که به زمان، تلاش و ورودی زیادی نیاز دارد. امروزه بسیاری از افراد از هوش مصنوعی برای تولید محتوا متنی و تصویری استفاده می‌کنند. سایت ها و ابزارهای بسیاری برای این کار معرفی می‌شوند که تولید محتوای رایگان انجام می‌دهند.

در این کارگاه فراگیران از آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی چندین مورد از بهترین‌ها را مورد آموزش قرار می دهند تا بتوانند به‌ راحتی از آنها برای تولید محتوا خلاقانه شبکه های اجتماعی یا سایت خود استفاده کنند.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: تولید محتوا هوش مصنوعی


نظر شما :