رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی:

روحیه قوی و توان بالای مدیریتی دکتر کاظمی آشتیانی برای نسل آینده آموزنده است

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۸ کد : ۶۵۸۲۵ معاونت آموزشی تاپ خبر
مرادی با بیان اینکه جهاددانشگاهی پیشرو در عرصه نوآوری است و از ایده های نوآورانه و خلاقانه ای که ارائه دهندگان آنها در پیگیری ایده جدی و دارای اراده باشند حمایت می کند، به زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی بنیانگذار رویان اشاره کرد و گفت: روحیه و اراده قوی دکتر آشتیانی برای گذر از سختی ها و دستیابی به هدف در کنار توان بالای مدیریتی که در ایشان وجود داشت، برای همگان بویژه نسل جوان آموزنده است.
روحیه قوی و توان بالای مدیریتی دکتر کاظمی آشتیانی برای نسل آینده آموزنده است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در نشست بررسی وقایع ۱۶ آذر که به مناسبت روز دانشجو به همت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با حضور جمعی از دانشجویان برگزار شد بر لزوم روایتگری درست دستاوردها و توانمندی های کشور تاکید کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر بیان توانمندی ها و دستاوردها و انتقال روحیه امید و خودباوری است.

وی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای جهاددانشگاهی، اظهارکرد: این نهاد جزو نهادهای عمومی غیردولتی است و فضای کاری ما، خصوصی با ماموریت های ویژه و خاص است. دولت گاهی کمک هایی به این نهاد کرده ولی بسیاری از دستاوردهای این نهاد حاصل جوشش درونی بوده است.

جهاددانشگاهی پیشرو در عرصه نوآوری است

وی با بیان اینکه این نهاد پیشرو در عرصه نوآوری است و از ایده های نوآورانه و خلاقانه ای که ارائه دهندگان آنها در پیگیری ایده جدی و دارای اراده باشند حمایت می کند، به زنده یاد دکتر آشتیانی بنیانگذار رویان اشاره کرد و گفت: روحیه و اراده قوی دکتر آشتیانی برای گذر از سختی ها و دستیابی به هدف در کنار توان بالای مدیریتی که در ایشان وجود داشت، برای همگان بویژه نسل جوان آموزنده است.

مرادی افزود: مقام معظم رهبری عموما در جلساتی که در حوزه مباحث علمی تشکیل می شود از ایشان نام برده و به امید و اراده ایشان اشاره می کنند افزود: حاصل این اراده آهنین ایجاد رویان است که در دنیا بی نظیر است و صفر تا صد درمان ناباروری در رویان قابل انجام است.

دکتر کاظمی آشتیانی در سال ۷۰ بذر پروژه ای را کاشت که در حال حاضر به درختی تنومند تبدیل شده است

وی با بیان اینکه امکان بازدید دانشجویان از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در استان مرکزی وجود دارد، گفت: به روزترین اقدامات درمان ناباروری در این مرکز انجام می شود و با ظرفیت علمی که در حال حاضر در این عرصه در رویان وجود دارد هیچکس در حوزه درمان ناباروری در کشور مشکلی نخواهد داشت. دکتر کاظمی آشتیانی در سال ۷۰ بذر پروژه ای را کاشت که در حال حاضر به درختی تنومند تبدیل شده و ثمره آنرا می بینیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان به نقل از ایسنا، اظهارکرد: بازدید از دستاوردهای مختلف همچون دستاوردهای رویان باعث می شود که به خود ببالیم و روحیه امید در ما تقویت شود.

کلید واژه ها: رویان درمان ناباروری آشتیانی


نظر شما :