پیگیری اقدامات ایجاد پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۶ کد : ۶۶۶۱۰ معاونت فرهنگی تاپ خبر
اقدامات ایجاد پیگیری پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی استان مرکزی با حضور معاون فناوری پارک ملی فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی در حال انجام است.
پیگیری اقدامات ایجاد پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نشست صمیمانه محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان با دکتر ابراهیم نبیونی معاون فناوری پارک ملی فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی به منظور راه اندازی دفتر پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

این نشست در راستای تفاهم نامه پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، جهاددانشگاهی استان مرکزی و پارک علم و فناوری استان مرکزی که اخیرا منعقده شده است برگزار شد.

راه‌اندازی پردیس فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از استان های فعال در حوزه فرهنگی است با هدف توسعه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در استان مرکزی و ایجاد دفاتر کارآفرینی و نوآوری در این حوزه در دست اقدام است.

گفتنی است؛ نشست با روسای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان مرکزی و بازدید از زیرساخت های موجود جهت راه اندازی دفتر پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی استان از  برنامه های سفر یک روزه دکتر نبیونی به استان مرکزی است.

کلید واژه ها: صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان استان مرکزی فناوری نرم صنایع فرهنگی


نظر شما :