آغاز مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات ملی "مناظره دانشجویی" در استان مرکزی

۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۸ کد : ۶۷۰۲۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی به همت جهاددانشگاهی در دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اراک آغاز شد.
آغاز مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات ملی "مناظره دانشجویی" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی صبح امروز، 11 دی ماه با حضور تیم های راه یافته به این مرحله به همت جهاددانشگاهی در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اراک آغاز شد.

در این مرحله تیم‌های دانشجویی شهید خرازی از دانشگاه صنعتی اراک و قلم از دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اراک، رافعان چالش از دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر و شهید آرمان علی وردی از حوزه علمیه خواهران اراک، شهید باکری از حوزه علمیه خواهران ساوه و برهان از دانشگاه فرهنگیان زینب کبری(س) و دیسپلازی از دانشگاه علوم پزشکی اراک و تیم تابش از دانشگاه فرهنگیان زینب کبری(س) در قالب دو تیم موافق و مخالف با موضوعات مختلف به رقابت می پردازند.

شایان ذکر است؛ مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان مرکزی با حضور 58 تیم از دانشگاه های استان در حال برگزاری است و مرحله سراسری این مسابقات، بهار سال 1403 برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: استان مرکزی مسابقات ملی


نظر شما :