تقدیر رئیس دانشگاه اراک از رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۹ کد : ۶۷۹۸۹ معاونت پژوهشی تاپ خبر
رئیس دانشگاه اراک و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی با اهدای لوح سپاس به رئیس جهاددانشگاهی استان به منظور پیشبرد برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی، قدردانی کرد.
تقدیر رئیس دانشگاه اراک از رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر مجتبی ذوالفقاری رئیس دانشگاه اراک و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی از محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان و دبیر کمیته علمی هفته پژوهش و فناوری استان در حوزه دانشجویان برتر با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

در متن این لوح آمده است:

در سالی که به فرمان معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری گردیده، تلاش مجدانه متولیان حوزه پژوهش، زمینه مناسبی برای تحقق اهداف عالی نظام در عرصه‌های مختلف را فراهم نموده و هفته پژوهش و فناوری فرصت مغتنمی است تا ضمن ترویج  این فرهنگ، از تلاش‌های ارزنده دست‌اندرکاران این حوزه به نحو شایسته‌ای تقدیر به عمل آید.

بدینوسیله از زحمات خالصانه و بی‌دریغ جنابعالی در راستای پیشبرد برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی در سال 1402 صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را در جهت تداوم خدمت به نظام مقدس جمهری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: هفته پژوهش فناوری استان استان مرکزی


نظر شما :