ویژه مددکاران و روانشناسان سازمان بهزیستی؛

کارگاه آموزشی "ارتقای تعاملات سالمندان در فضاهای شهری و فناوری‌های نوین" برگزار شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۹ کد : ۶۸۵۱۱ معاونت آموزشی تاپ خبر
کارگاه آموزشی "ارتقای تعاملات سالمندان در فضاهای شهری و فناوری‌های نوین" به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
کارگاه آموزشی "ارتقای تعاملات سالمندان در فضاهای شهری و فناوری‌های نوین" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ کارگاه آموزشی "ارتقای تعاملات سالمندان در فضاهای شهری و فناوری‌های نوین ویژه کارشناسان مرتبط با سالمندان در حوزه توانبخشی و مددکاران و روانشناسان توانبخشی سازمان بهزیستی استان به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.

این کارگاه با تدریس خانم دکتر علی‌آبادی با هدف آشنایی فراگیران و آگاهی دانش در خصوص نیازهای دوران سالمندی، ارتقا عملکردی سالمندان جهت مواجهه با فناوری های نوین در رفع نیازها به ویژه در فضاهای شهری جهت سهولت دسترسی به خدمات به منظور پیشگیری از انزوای اجتماعی و گسترش ارتباطات و تعاملات اجتماعی برپا شد.

سرفصل‌های این دوره شامل آشنایی با فناوری‌های نوین مورد نیاز سالمندان، معرفی تشریح و توضیح فناوری های موجود، نحوه استفاده از فناوری های نوین و آموزش‌های عملی  و کاربردی بود.

شایان ذکر است؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کارکنان سازمان بهزیستی استان مرکزی پیرو تفاهم‌نامه منعقده این نهاد با جهاددانشگاهی استان مرکزی است.

کلید واژه ها: فناوری نوین جهاددانشگاهی استان مرکزی سالمندان


نظر شما :