برگزاری برگزاری دوره آموزشی "مبانی سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۰ کد : ۶۸۸۱۰ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره آموزشی مبانی سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE ویژه مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
برگزاری برگزاری دوره آموزشی "مبانی سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهرا سعادت‌خواه مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی استان، اظهارکرد: دوره آموزشی مبانی سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE ویژه مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی به مدت 10 ساعت با تدریس دکتر مجید جمشیدی برگزار شد.

وی افزود: دوره HSE قوانین و آیین‌نامه‌هایی است که مدیران، کارفرمایان از آن برای پیشگیری و حفاظت از سرمایه های انسانی، محیط زیست و تجهیزات و امکانات مجموعه ها به کار خواهند بست. HSE مخفف سه واژه اصلی به نام Health (بهداشت)، Safe (ایمنی)، Environment(محیط زیست) می باشد.

سعادت خواه اضافه کرد: در دوره آموزشی HSE مخاطبان ضمن آشنایی با جایگاه HSE در پروژه های عمرانی، ضرورت و الزام پیمانکاران در پرداختن به HSE، مراحل اجرایی، قوانین مرتبط با آن، آشنایی با الزامات و تطبیق آن ها با فضای کارگاه های عمرانی، متدولوژی های نوین تجزیه و تحلیل حوادث را خواهند آموخت.

به گفته وی؛ دوره HSE از سال ۱۳۹۷ به منظور بالا بردن سطح آموزش مبانی سلامت، ایمنی مهندسین دارای صلاحیت اجرا در رشته عمران و معماری الزام شده است.

کلید واژه ها: hse دوره محیط زیست ایمنی


نظر شما :