رییس جهاددانشگاهی:

جهاددانشگاهی به مرکز بزرگ تحقیقاتی دنیا تبدیل شود

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۲ کد : ۶۸۸۱۵ معاونت پژوهشی تاپ خبر
دکتر مسلمی نائینی اظهارامیداوری کرد: جهاددانشگاهی هر چه زودتر و با همت جهادگران به جایگاه بالایی برسد و به یکی از مراکز و سازمان های بزرگ تحقیقاتی دنیا تبدیل شود.
جهاددانشگاهی به مرکز بزرگ تحقیقاتی دنیا تبدیل شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در مراسم جشن رویش معتمد جهاد، مولود انقلاب که به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک کسب مقام توسط پژوهشکده سرطان معتمد این نهاد، اظهار کرد: پژوهشکده سرطان معتمد با کسب این عنوان نشان داد که ما می توانیم. این (ما می توانیم) موضوعی است که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره و تاکید نموده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بر دو اصل خودباوری و سقوط رژیم خونخوار پهلوی بنا شده است، گفت: تقی زاده هایی بودند که می گفتند از سر تا پا باید فرنگی شویم؛ اما امام خمینی(ره) روحیه خودباوری و «ما می توانیم» را به ما تلقین کرد و در جهاددانشگاهی نیز با انجام کارها نشان داده شد که ما می توانیم. 


رئیس جهاددانشگاهی افزود: امیدواریم این نهاد هر چه زودتر و با همت جهادگران به جایگاه بالایی برسد و به یکی از مراکز و سازمان های بزرگ تحقیقاتی دنیا تبدیل شود. 

دکتر مسلمی نائینی ادامه داد: جهاددانشگاهی اقدامات بسیار خوبی انجام  داده است و با بررسی های انجام شده مشخص شد این نهاد در حال حاضر دارای ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه علمی است که باید به محصول تبدیل شود.

وی با تاکید بر هم افزایی پژوهشگاه ها و پژوهشکده های این نهاد، خاطرنشان کرد: باید هم افزایی بین پژوهشگاه رویان، این سینا و پژوهشکده سرطان معتمد این نهاد افزایش یابد تا به موفقیت های بیشتری برسیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی پژوهشکده سرطان معتمد


نظر شما :