تقدیر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی از معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۳ کد : ۶۹۳۷۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با ارسال تقدیرنامه‌ای از تلاش معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان در برگزاری دوره‌های آموزشی مهندسین این سازمان تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی از معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سبکتکین شفقت رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با ارسال تقدیرنامه‌ای خطاب به زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان از تلاش و حمایت این معاونت در برگزاری دوره‌های آموزشی مهندسین این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

خداوند بزرگ را به خاطر توفیق همکاری با معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی و به پایان رساندن یک ترم متفاوت و نمایش هماهنگی و تغییرات در اجرای تفاهم‌نامه آموزشی(شماره 16501/مورخ 1/8/140) و برگزاری کلاس‌های آموزشی مهندسین سپاسگزارم.

اجرای کیفی و بدون نقص دوره‌های آموزشی مورد توافق بدون اراده و همکاری صمیمانه میان‌بخشی آن معاونت و اجرای دلسوزانه مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت آن مجموعه میسر نبود. در این مسیر بر خود لازم دانستیم ضمن تشکر از مجموعه معاونت از زحمات سرکار خانم ‌سعادت‌خواه و همکارانشان تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

سلامت و سعادت همه شما را از خداوند منان خواستاریم.


نظر شما :