ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ایران تا ۲۸ فروردین

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۰ کد : ۷۰۱۷۸ معاونت آموزشی تاپ خبر
ثبت نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ایران از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی تا ۲۸ فروردین ماه جاری ادامه دارد.
ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ایران تا ۲۸ فروردین

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ بانک توسعه صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب بخشنامه شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ سازمان اداری و استخدامی کشور «دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی و اختصاصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی کشور» و اصلاحیه‌های بعدی آن و از محل مجوز های شماره ۱۰۹۷۰۵ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ سازمان اداری و استخدامی کشور، تعداد ۵۰ نفر با مدرک تحصیلی لیسانس از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی در حیطه‌های عمومی و تخصصی و اختصاصی، ارزیابی تکمیلی و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی استخدام می‌نماید.

تامین نیروی انسانی بانک توسعه صادرات ایران جهت تصدی در شغل بانکدار(امور مالی)، بانکدار ۲ (امور حقوقی و بانکدار ۳ (امور کامپیوتر و فناوری اطلاعات) از داوطلبان واجـد شـرایط، از جمله فارغ‌التحصیلان حقوق می باشد.

ثبت‌نام به صورت اینترنتی از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir از روز یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ایران همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی جهت جذب نیروی بانکدار(امور مالی) برگزار می شود.

کلید واژه ها: بانک توسعه صادرات ایران


نظر شما :