تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۱ کد : ۷۳۸۸۷ معاونت پژوهشی تاپ خبر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اهدای لوح تقدیر از مدیر مجتمع درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی و فعالیت این مرکز درمانی در راستای تحکیم بنیان خانواده قدردانی کرد.
تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علیرضا امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر از دکتر مریم جنابی مدیر مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان و فعالیت این مرکز درمانی که به‌عنوان مرکز برتر درمان ناباروری در استان شناخته شده است، قدردانی کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

درود بر همت بلندتان که با اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب با کمال آگاهی و درایت وبه پشتوانه نیروهای مخلص و متعهد با اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، عَلَم مبارزه با شعار "فرزند کمتر، زندگی بهتر" را بر افراشته و در تحکیم بنیان خانواده قدم برداشته اید.

اینجانب ضمن ارسال صمیمانه‌ترین تبریکات به محضر سرکار عالی به مناسبت هفته ملی جمعیت 1403 با اهدای این لوح تقدیر از فعالیت‌های پرثمر سرکار عالی در حمایت از زوجین نابارور تقدیر و تشکر می‌ نمایم. امید است با اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغ شده، شاهد رشد جمعیت و تربیت نسلی پاک و انقلابی باشیم.


نظر شما :