برگزاری دوره آموزشی"طراحی با برنامه پیکسل لب"در مرکز آموزش‌ تخصصی شماره ۲ جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۷ کد : ۷۵۰۰۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی شماره ۲ جهاددانشگاهی استان مرکزی، دوره آموزشی طراحی با برنامه پیکسل لب برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی"طراحی با برنامه پیکسل لب"در مرکز آموزش‌ تخصصی شماره ۲ جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: توانمندی برای ورود به دنیای کسب و کار  از اصولی است که نادیده گرفتن آن تاثیر مستقیمی در نتایج فعالیت در بازار دارد. با تغییر رویکردها و رفتارهای اقتصادی مردم در فضای دیجیتال کنش های کسب و کار نیز تغییر کرده است و عمر این تغییرات معمولا خیلی طولانی نیست. معرفی محصولات و خدمات قابل فروش بستگی به میزان مهارت افراد در استفاده از ابزارهای روز مثل موبایل و کامپیوتر دارد.

وی افزود: پیشرفت و توسعه نرم افزارهای تولید محتوا امروزه به ما کمک می‌کند تا با کمترین امکانات بهترین بازده را داشته باشیم. بر همین اساس تولید محتوا با موبایل(با PixelLab) یکی از بهترین  شیوه های آغاز است.

نعمتی در ادامه سرفصل‌های این دوره آموزشی را شامل طراحی کاربرگ درسی، طراحی پوستر تبلیغاتی، طراحی بنر تبلیغاتی، طراحی جلدکتاب و دفتر، طراحی برچسب وکارت ویزیت و ... بیان کرد.

به گفته وی؛ علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این دوره آموزشی به جهاددانشگاهی استان مرکزی واقع در انتهای خیابان امام خمینی(ره)، کمربندی شمالی، جنب دبیرستان علامه حلی، مرکز شماره ۲ آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی مراجعه نمایند و یا با شماره 34172400 داخلی 114 و 274 تماس بگیرند.


نظر شما :