شروع به کار پایگاه اطلاع‌رسانی بازار کار جهاددانشگاهی در استان مرکزی

۰۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۰ کد : ۷۵۰۷۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
به منظور ورود مناسبت جهاددانشگاهی به موضوع اشتغال فارغ‌التحصیلان، پایگاه اطلاع رسانی بازار کار جهاددانشگاهی در استان مرکزی مجددا شروع به کار کرد.
شروع به کار پایگاه اطلاع‌رسانی بازار کار جهاددانشگاهی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: به منظور ورود مناسبت جهاددانشگاهی به موضوع اشتغال فارغ التحصیلان، پایگاه اطلاع رسانی بازار کار در استان مجددا آغاز به کار کرد.

وی اضافه کرد: ورود جهاددانشگاهی به موضوع اشتغال فارغ التحصیلان، توسعه آموزش‌های مهارتی اشتغال و کارآفرینی، گسترش علمی و فناورانه از جمله اقداماتی است که جهاددانشگاهی از بدو تاسیس به آن ورود پیدا کرده است.

دعوت از واحدهای صنعتی و دستگاه‌های مرتبط با اشتغال جهت معرفی فرصت‌های شغلی

نعمتی در ادامه خاطرنشان کرد: از تمامی واحد های صنعتی و دستگاه‌های مرتبط با اشتغال جوانان دعوت به همکاری و استفاده از این فرصت برای شناسایی نیروهای فعال و موثر می کنیم. واحدهای صنعتی می توانند از فرصت ایجاد شده در جهاددانشگاهی برای معرفی فرصت های شغلی استفاده نمایند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان در ادامه هدف از راه‌اندازی سایت جدید بازار کار را کمک به اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و فراهم آوردن بستری شایسته برای ارائه توانمندی‌ و دانش آنان عنوان کرد.

به گفته وی؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده سایت بازار کار جهاددانشگاهی به نشانیhttps://bazarekar.ir/fa/markaziمراجعه کنند.


نظر شما :