بازدید رئیس جهاددانشگاهی و هیات همراه از پردیس جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۰ کد : ۷۵۵۰۰ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی و هیات همراه در جریان سفر یک‌روزه به استان مرکزی، از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی بازدید به عمل آوردند.
بازدید رئیس جهاددانشگاهی و هیات همراه از پردیس جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی و هیات همراه در جریان سفر یک‌روزه به استان مرکزی، از مراکز آموزشی، فرهنگی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان مرکزی بازدید به عمل آوردند.

جهاددانشگاهی استان مرکزی در 20 آبان سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه‌های فرهنگی(خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا و مرکز افکارسنجی، سازمان ترویج مطالعه و نشر و سازمان دانشجویان)، آموزشی(موسسه آموزش عالی، مرکز آموزش علمی کاربردی، مراکز آموزش کوتاه‌مدت و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و پژوهشی(مرکز درمان ناباروری رویان، آزمایشگاه تشخیص طبی، مرکز خدمات تخصصی طب کار، نمایندگی خون بندناف، آزمایشگاه ژنتیک، مرکز خدمات تخصصی مشاوره و خدمات روان‌شناختی، مرکز مطالعات سنگ محلات ونیم ور، دفتر استانداردسازی استان مرکزی و مرکز رشد محلات) و ... در حال فعالیت است.

لازم به ذکر است؛ بررسی زمینه توسعه همکاری و بازدید از دستاوردها و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی، دیدار با جهادگران جهاددانشگاهی استان و بازدید از مراکز آموزشی، فرهنگی و پژوهشی این نهاد از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس جهاددانشگاهی و هیئت همراه به این استان است.


نظر شما :