رئیس جهاددانشگاهی در دیدار با استاندار مرکزی تاکید کرد:

آمادگی جهاددانشگاهی جهت خدمت در مسیر توسعه استان مرکزی

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۸ کد : ۷۵۵۲۲ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر مسلمی نائینی در دیدار با استاندار مرکزی با تاکید بر آمادگی کامل این مجموعه برای خدمت در مسیر توسعه استان مرکزی گفت: جهاددانشگاهی از ابتدای تاسیس خود همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و با تشخیص به موقع مسائل کشور توانسته به نهادی موثر در حوزه‌های مختلف تبدیل شود.
آمادگی جهاددانشگاهی جهت خدمت در مسیر توسعه استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاد دانشگاهی کشور در سفر یک‌روزه به استان شامگاه گذشته، 27 شهریورماه در دیدار با استاندار مرکزی بر آمادگی کامل این مجموعه برای خدمت در مسیر توسعه استان مرکزی تاکید کرد.

وی اظهارکرد: جهاددانشگاهی از  ابتدای تاسیس خود همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و با تشخیص به موقع مسائل کشور توانسته به نهادی موثر در حوزه‌های مختلف تبدیل شود.

مسلمی نائینی اضافه کرد: ماموریت جهاددانشگاهی از ابتدای تاسیس تاکنون، الگوسازی توان کشور در شاخص های توسعه فرهنگی و علمی و فناوری بوده است.

رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌ های توسعه و اقتصاد دانش بنیان در بخش مختلف پزشکی، فنی و مهندسی، فرهنگی و اجتماعی در جهاد دانشگاهی افزود: این مجموعه به بحث آموزش مرتبط با پژوهش نیز ورود پیدا کرده است.


نظر شما :