استاندار مرکزی:

جهاددانشگاهی هسته قوی علمی در کشور است

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۵ کد : ۷۵۵۲۴ اخبار عمومی تاپ خبر
دکتر مخلص الائمه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی کشور، جهاددانشگاهی را یک هسته قوی علمی در سطح کشور دانست و افزود: این نهاد در چند دهه فعالیت خود، با انگیزه فراوان به حوزه علم و پژوهش و فرهنگ کشور وارد شده است.
جهاددانشگاهی هسته قوی علمی در کشور است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی شامگاه گذشته 27 شهریورماه در دیدار با دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی، تحقق باورهای علمی کشور در جهاد دانشگاهی را از دستاوردهای این نهاد عنوان کرد و گفت: برآیند فعالیت‌های جهاددانشگاهی از همان ابتدای انقلاب یک برآیند علمی و تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: این نهاد با بهره‌گیری و جذب اعضای هیات علمی و نخبگان، در حوزه‌های علمی و تحقیقاتی در بخش‌هایی مورد نیاز تحقیقاتی کشور اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

مخلص الائمه، جهاددانشگاهی را یک هسته قوی علمی در سطح کشور دانست و افزود: این نهاد در چند دهه فعالیت خود، با انگیزه فراوان به حوزه علم و پژوهش و فرهنگ کشور وارد شده است.

همچنین در این دیدار محسن مرادی رئیس  جهاددانشگاهی استان مرکزی به تشریح دستاوردهای این واحد در حوزه‌های مختلف و جهت دهی فعالیت‌های آن در راستای مسائل اساسی استان پرداخت.


نظر شما :