برگزاری آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران توسط جهاددانشگاهی/۲۳ آذر؛ دریافت کارت ورود به جلسه

۲۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۷ کد : ۳۹۱۱۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) به همت جهاددانشگاهی استان خبر داد.
برگزاری آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران توسط جهاددانشگاهی/۲۳ آذر؛ دریافت کارت ورود به جلسه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، اظهارکرد: شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط با انعقاد قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی به‌کارگیری می‌نماید.

وی تصریح کرد: متقاضیان مرد و زن واجد شرایط پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی متمرکز عمومی و تخصصی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی مراحل گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی به کارگیری می نماید.

صالحی اضافه کرد: دارندگان بالاترین امتیازات بر اساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی برای انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون مذکور روز جمعه 26 آذرماه ساعت 8 صبح در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود، افزود: زمان توزیع کارت ورود به جلسه از امروز 23 آذرماه در سایت جهاددانشگاهی به نشانیwww.hrtc.ir  قابل مشاهده و پرینت است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: متقاضیان می بایست جهت شرکت در آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) به جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- انتهای خیابان امام خمینی(ره)- کمربندی شمالی - جنب دبیرستان علامه حلی مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی تامین تخصصی


نظر شما :