رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی:

نیازمند بازآفرینی جدی در جهاددانشگاهی هستیم

۰۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۶:۴۵ کد : ۵۹۹۰۷ معاونت آموزشی تاپ خبر
مرادی تصریح کرد: شانزدهم مرداد ماه، چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی است و ما در جهاددانشگاهی کارکردهای مختلفی داریم و اکنون نیازمند بازآفرینی جدی در جهاددانشگاهی هستیم.
نیازمند بازآفرینی جدی در جهاددانشگاهی هستیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه‌های استان مرکزی که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: شانزدهم مرداد ماه، چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی است و ما در جهاددانشگاهی کارکردهای مختلفی داریم و اکنون نیازمند بازآفرینی جدی در جهاددانشگاهی هستیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، جهاددانشگاهی را یکی از چهار ستون انقلاب اسلامی می‌دانند، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند در بازآفرینی جهاددانشگاهی نقش موثری داشته باشد.

مرادی در پایان به نقل از ایسنا، گفت: بسیاری از کارهایی که ما اکنون انجام می‌دهیم موازی کاری است و آن کار جهادی خط شکن و نو، کمتر انجام می شود در حالی که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود. سبک و سیاق کنونی فعالیت جهاددانشگاهی، هدر دادن منابع و نیروی انسانی است به همین دلیل باید سریع‌تر دست به کار شویم تا به اهداف جهاد دانشگاهی برسیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی مرکزی


نظر شما :