گسترش تعامل جهاددانشگاهی استان مرکزی و آموزش و پرورش استان

۲۴ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۲ کد : ۶۳۴۱۵ معاونت آموزشی تاپ خبر
نشست هم اندیشی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و مدیرکل آموزش و پرورش استان در راستای بهره مندی از ظرفیت های مشترک آموزشی برگزار شد.
گسترش تعامل جهاددانشگاهی استان مرکزی و آموزش و پرورش استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان به تشریح توانمندی های این نهاد پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت های موجود می تواند یاریگر آموزش و پرورش باشد.

وی اضافه کرد: جهاددانشگاهی می تواند دوره آموزشی ویژه معلمان و پرسنل آموزش و پرورش و خانواده های آنان را با هدف رشد و توسعه سرمایه های انسانی، افزایش دانش و مهارت در آموزش های شغلی و تخصصی و تربیت نسلی خلاق و پویا برگزار نماید.

مرادی تصریح کرد: ظرفیت های مشترک آموزشی جهت تعامل و همفکری جهاددانشگاهی با آموزش و پرورش وجود که باید تقویت شود.

احمد نوازنی مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به کمبود معلم دراستان، اظهارکرد: درصددیم با اعلام نتایج تکمیل ظرفیت در سال جاری، مشکل کمبود معلم در استان حل شود.

وی تصریح کرد: تا زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت از معلمان بازنشسته، معاونین آموزش و پرورش برای تدریس در کلاس های درسی کمک خواهیم گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن استقبال از همکاری جهاددانشگاهی در برگزاری دوره های آموزشی، گفت: آموزش و پرورش آماده اجرای برنامه های مشترک با این نهاد است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی آموزش پرورش


نظر شما :