تشریح آیین‌نامه داوری مسابقات ملی "مناظره دانشجویی" در استان مرکزی

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۶ کد : ۶۵۰۸۳ معاونت فرهنگی تاپ خبر
آیین‌نامه داوری مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان مرکزی تشریح شد.
تشریح آیین‌نامه داوری مسابقات ملی "مناظره دانشجویی" در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر الحسینی داور مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی در نشست توجیهی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی که در حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، در خصوص اصول و فنون مذاکره و آیین نامه داوری این مسابقات مطالبی بیان کرد.

وی اظهارکرد: مناظره با هدف ایجاد فضای شور و نشاط در دانشگاه ها، ایجاد فرصتی برای بیان دیدگاه‌ ها و نظرات جامعه دانشگاهی در حوزه‌ های مختلف برگزار می شود.

علیرضا دارابی مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان و دبیر اجرایی مسابقات در ادامه، اضافه کرد: این مسابقات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌ های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری"، آذرماه امسال به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

وی ضمن تشریح دستورالعمل و آیین نامه مسابقات و تغییرات جزیی آیین نامه، تصریح کرد: سال گذشته برای اولین بار تیم هایی متشکل از طلاب حوزه علمیه خواهران در این مسابقات حضور پیدا کردند.

این مقام مسوول در پایان اظهارامیداوری کرد؛ دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با حضور حداکثری دانشجویان سراسر استان برگزار شود.

کلید واژه ها: مسابقات دانشجویان مناظره آیین نامه


نظر شما :