تقدیر مشاور امور بانوان جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۸ کد : ۶۷۹۱۶ اخبار عمومی تاپ خبر
در نشست شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس که در استانداری مرکزی برگزار شد از مشاور امور بانوان جهاددانشگاهی استان تجلیل به عمل آمد.
تقدیر مشاور امور بانوان جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نشست شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس به ریاست مفتح زاده مدیر کل دفتر امور زنان وخانواده استانداری و با حضور اعضا در محل استانداری برگزار و در این مراسم از مریم انوری‌راد مشاور امور بانوان جهاددانشگاهی استان و از اعضای این شورا با اهدای لوح و هدایا، تجلیل به عمل آمد.

در این لوح سپاس که به امضای دکتر فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی رسیده، آمده است:

زنان مسلمان ایرانی با الهام از تعالیم اسلامی با شجاعت و شهامت وصف‌ناشدنی در مسائل انقلاب، دفاع مقدس و مقاطع حساس پس از پیروزی انقلاب همواره نقش مهمی را ایفا نمودند و بدون تردید حضور فعال مردان در میدان مبارزه نیز تجربه‌ای عینی از نقش موثر زنان در پیشبرد انقلاب اسلامی است و روحیه درک و فهم عمیق مادران و همسران شهدا نیز نشانه بارزی از آن است.

بدینوسیله از اهتمام و تلاش خالصانه سرکار عالی در راستای تحقق اهداف ارزشمند شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس استان مرکزی و اشاعه آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال برایتان سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: زنان دفاع مقدس استان مرکزی انقلاب


نظر شما :